Στοιχεία Επικοινωνίας

Συχνές Ερωτήσεις

Οι περισσότερες παραγγελίες διεκπεραιώνονται εντός 2-4 εργάσιμων ημερών.
Θα λάβετε έναν σύνδεσμο παρακολούθησης μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας.
Να είστε βέβαιοι, εργαζόμαστε σκληρά για να παραδώσουμε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό.
Αποστολή εσωτερικού: Η τυπική αποστολή διαρκεί συνήθως 1- 3 εργάσιμες ημέρες.

Για τα προσωποποιημένα προιόντα, λόγω του ότι δημιουργούνται αποκλειστικά κατόπιν παραγγελίας του πελάτη δεν επιστρέφονται. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις φθοράς κατά την μεταφορά ή ελλαττωματικού προιόντος από τον προμηθευτή. 

 Για τα υπόλοιπα προιόντα θα δεχθούμε ευχαρίστως την επιστροφή των προϊόντων που αγοράσατε απευθείας από εμάς στη διεύθυνση www.doroset.gr.

Θα χρειαστεί να μας στείλετε email εντός 14 ημερών της παράδοσης στο [email protected] με το όνομά σας, τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο της επιστροφής σας.
Έπειτα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν σε εμάς στην ακριβή κατάσταση που το παραλάβατε, αχρησιμοποίητο.
Εμείς εντός 7 εργάσιμων ημερών θα ελέγξουμε την παραγγελία σας, και αν η κατάσταση των προϊόντων εγκριθεί θα σας επιστρέψουμε το ποσό στον αρχικό σας τρόπο πληρωμής.

Λαμβάνουμε κάθε προφύλαξη για να διασφαλίσουμε ότι η παραγγελία σας θα φθάσει σε εσάς όσο το δυνατόν γρηγορότερα και με ασφάλεια, ωστόσο σε σπάνιες περιπτώσεις συμβαίνει θραύση κατά τη μεταφορά.
Στην περίπτωση αυτή, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση [email protected] με τα εξής:
Φωτογραφίες της συσκευασίας και των προϊόντων, την ποσότητα σπασμένων προϊόντων καθώς και τον αριθμό παραγγελίας και θα τα αντικαταστήσουμε το συντομότερο δυνατό.
Ζητήστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση εάν πιστεύετε ότι η παραγγελία σας έχει ελάττωμα κατασκευαστή, ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα, ώστε να μπορέσουμε να λύσουμε το πρόβλημά σας το συντομότερο δυνατό.

Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες. Πληρωμή μέσω PayPal. Μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Μπορείτε επίσης να πληρώσετε με αντικαταβολή (διατίθεται μόνο για παραγγελίες στην Ελλάδα).

Αν και αυτό συμβαίνει σπάνια, περιστασιακά θα ακυρώσουμε παραγγελίες υπό την υποψία απάτης.
Διαθέτουμε μετρήσεις για να προστατεύσουμε όλους τους πελάτες μας και, εάν υπάρχουν υποψίες απάτης, μπορεί να χρειαστεί να γίνει ακύρωση παραγγελίας. Εάν συμβεί αυτό, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας αμέσως με μια εξήγηση.
To doroset διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει οποιαδήποτε παραγγελία.

Ναι, φυσικά υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα, κατόπιν συνεννόησης

Επικοινωνήστε μαζί μας!